Vesa Ristimäki lupaa alueelle laajaa kulttuuritarjontaa ja oivallisen paikan myös seminaareille

Elokuun lopussa yleisölle auenneessa Konepaja-salissa on järjestetty jo muutamia konsertti- ja yritystilaisuuksia. Konepaja-sali on ensimmäinen toimija, joka on avannut ovensa Bruce Oreckin hankittua The Train Factory -kiinteistön osana alueen laajempaa uudistumista. Lokakuun aikana Konepaja-salin viereen aukeaa myös odotettu Corona Bar & Biljardi Pop-Up.

Konepaja-salin taustalla kokenut konkari

Vesa Ristimäki on tehnyt merkittävän ja ainutkertaisen työuran Suomen kulttuurikentällä. Hän on ollut tienraivaaja ja vaikuttaja, jonka lähes kaikki alalla tuntevat. Ristimäen ura alkoi markkinointitoimistosta, josta hän siirtyi 80 -luvun loppupuolella Tampereen Tullikamarin Klubin toimitusjohtajaksi kuuluen myös Klubin perustajiin. Muutettuaan vuonna 1993 Helsinkiin Ristimäki siirtyi Vanhan Ylioppilastalon johtoon.

Ylioppilastalon vuosien jälkeen hän perusti ensimmäisen oman firmansa, PopZoo Promotions Oy:n, joka sulautui myöhemmin osaksi Eastway Oy:ta ja nykyistä Bright Groupia. Pitkän Eastway-uransa jälkeen vuonna 2014 Ristimäki perusti nykyisen yhtiönsä, No Fear Agency & Promotion Oy:n, joka vastaa juuri auenneen Konepaja-salin toiminnasta.

Konepaja-salin on tarkoitus palvella Helsingin akuuttia pulaa keikkapaikoista ja tilan yleisökapasiteetti tulee Ristimäen arvion mukaan yltämään lopullisten muutostöiden jälkeen peräti seitsemäänsataan henkeen konserttitilaisuuksissa. Lisäksi tila soveltuu oivallisesti myös erilaisiin yritystilaisuuksiin ja seminaarien pitopaikaksi.

Lue lisää Kallio Lehden numerosta 18!